A Marriott-ban nincs helye az egyenlőtlenségnek. Bárki is sétáljon be, bármely szállodánk ajtaján, mindenkit egyformán üdvözlünk - ezzel a mondattal köszönti a Marriott nemzetközi szállodalánc az LMBT utazókat a külön számukra készített weboldalán, ahol az utazási tanácsok mellett esküvői helyszínekre is adnak ötleteket.
A Skift.com arról ír, hogy a globális szállodalánc nagyszabású meleg-szimpátia kampányt indított június elején, ezzel is mutatva, hogy a cég alapvető értéke és vállalati filozófiájának szerves része a tolerancia és az egyenlőség gondolata. A # Love Travels nevet viselő, azonos nemű párok és a transzneműek elfogadtatására irányuló közösségi média és marketing kampánya során másságukat vállaló ismert és hétköznapi emberekről készítettek fotósorozatot és videót. A kampány arca az NBA profi kosárlabda játékosa Jason Collins, aki egy éve állt ki másságának vállalásával a nyilvánosság elé, és a hotel egyik alkalmazottja Talisha Padgett-Matthews.
A hotel médiakampányában szerepel Geena Rocero transznemű modell is, aki 19 évesen operáltatta át magát nővé, és Braden Summers, a meleg párokat ábrázoló képsorozatáról ismert amerikai fotográfus. Személyes történetükről, nemi identitásuk önmaguk és környezetük előtti felvállalásáról, és közös utazási élményeikről is szólnak az oldalra feltöltött egy-másfél perces videók. A róluk készült hatalmas portréfotókat a napokban több nagyvárosi Marriott hotel falára függesztik ki, a kampány neve elé tűzött hashtag-nek köszönhetően pedig remélik, hogy a közösségi oldalakon intenzív, pozitív párbeszéd kezdődhet a témáról.
A Marriott szállodalánc évek óta fő szponzora a melegfelvonulásoknak, a hétfőn indult meleg kampánya egybeesik a júniusban zajló, több százezer embert vonzó Pride fesztiválok eseményével Washingtonban, New Yorkban és Los Angelesben.
A cikk eredetileg a travelo.hu weboldalon jelent meg, ide kattintva elolvasható.