Meleg vagyok, vegyél fúrógépet.
"Sziasztok, Marcus vagyok, a Robert Dyasnál dolgozom és meleg vagyok." Ezzel a felütéssel indít az a barkácsmódra készült karácsonyi reklám, amelyet egy brit üzlet készített - adta hírül a Daily Telegraph. Majd Marcus - mielőtt megmutatná a nézőnek a felfújható sárga Minion figurát, azt is hozzáteszi: szeretek a barátaimmal röplabdázni és szeretem megmutatni hetero és meleg vevőimnek a nálunk kapható karácsonyi ajándékokat. Az egyperces szpotban eladók és vásárlók buzdítanak vásárlásra, miközben mindannyian vallanak nemi orientációjukról - hetero-, homo- vagy éppen biszexualitásukról.
A brit lap cikke szerint a meglehetősen bizarr hirdetést a Twitterre is felkerült a #DyasComingOut hashtag-gel, és meglehetősen nagy vihart kavart. A hozzászólók egyike azt írta: Ki törődik azzal, hogy valaki mit vásárol vagy éppen milyenek a szexuális preferenciái, 2015-öt írunk, ez nem a 20.század.
Az írás eredetileg a kreativ.hu weboldalon jelent meg, ide kattintva elolvasható.